storysofonedirection

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

That's What Makes You Beautiful Del 24

Av StorysOfOneDirection - 9 maj 2012 20:43

Lör 9 juni 2012, Matilda's perspektiv:


Jag var så glad över att jag var i louis famn. Han höll om mig & sa att allt skulle bli bra. Alla killar förseslog att vi skulle ringa polisen men jag vågade inte. Plötsligt kom Hampus ut & stirrade på alla.

- What are you doing whit my girlfriend moron? sa han & kom fram & ryckte ut mig ur Louis famn.

- Let her go! sa han strängt. Han tryckte min arm väldigt hårt & jag började få tårar i ögonen.

- No! She is my girlfriend and she will always be sa han argt & tryckte mig mot han. Han höll hårt om mig.

- STOP! i Have calld the police sa Liam plötsligt. Hampus grepp om mig lossnade lite.

- You have what?!? Your idiot sa han & släppte mig. Jag föll ner på marken & började gråta. Varför?!? Varför var Hampus tvungen att göra så här mot mig & alla mina vänner? Liam, Zayn, Harry, Niall, Elin & min älskade Louis. Varför? Mina tårar slutade rinna & istället förvandlades dom till ilska. Jag reste mig upp & slog tillHampus. Han flög ner på marken & alla stirrade chockat på mig.

- IM SO TIRED OF YOU! YOU ARE RUINING MY LIFE! EVERYTHING WAS PERFECT UNTIL YOU AND YOU STUPID BRAIN COME HER AND TRY TO TAKE ME BACK! WHAT HAPPEND TO YOU? YEYOU HAVE ALWAYS BEEN CRAZY, BUT NOT LIKE THIS! JUST LEAVE ME & MY FRIENDS ALONE! skrek jag & all ilska forsades ut på honom.

- You think i would leave you alone? Noway sa han & skrattade. Han såg alldeles galen ut & reste sig upp. Killarna kom fram till mig & ställde sig jämte mig. Elin stod en bit bort & jag förstod att Niall inte ville att hon skulle råka illa ut. Inte jag heller för den delen. Jag ville inte att någon skulle råka illa ut.

- I tried to warn you, i said that i will kill him & now i will all of them if you not coming whit me! I will start whit your dear Louis and he will have a painful death! sa han & hans röst var elak. Jag stannade upp ett tag & tittade på honom.

- I...You will leave them alone? sa jag svagt.

- Yes ofcourse darling skrattade han elakt.

- Then... Louis avbröt mig & hindrade mig för att gå fram till honom.

- Don't say yes! You can't suffer for us! sa han & stirrade in i mina ögon.

- Are you kiding whit me? He said he will kill you? You life is more important sa jag & gav honom en kyss. Jag släppte taget om Louis & gick mot Hampus.

- So good hunny, come to me skrattade han. Jag kom fram till honom & skulle precis kyssa honom när jag slog till honom i bakhuvudet. han föll medvetslöt ner på golvet. Jag bara stirrade på honom & kände tårarna komma i gen.DDå kom polisen precis in & förhörde oss alla om vad som hänt. När Hampus vakande så satte dom honom i polisbilen & dom behövde nog inte ens förhöra honom. Han såg galen ut & han lätt som en riktigt psykopat. När allt var över så åkte vi hem till mig. Killarna & Elin skulle sova här så att jag & dom var säkra. Jag fick en ide & ville prata lite med Elin själv.

- Elin kom lite sa jag på svenska.

- Okej sa hon & vi gick in till köket.

- Elin... Jag tänkte att du kanske vile dela lägenhet me mig? Det är skit ensamt & vi skulle inte behöva tapa kontakten log jag.

- JA!!! Jag skulle kunna träffa Niall när som helst & jag skulle bo i London med min bästisa sa hon & log.

- Okej, bra men fråga din föräldrar sa jag & kramde om henne. Hon kramade tillbaka & ringde sina föräldrar. Jag gick ut till dom andra & satte mig i soffa.

- Hey guys, can you help me take out the madresses? sa jag & alla nickade. Vi hjälptes åt att lägga ut 5 madrasser i vardagsrummet. Jag & Louis skulle sova på en & antog att Niall & Elin delade på en. Efter en stund kom Elin ut & skrek av glädje.

- JAAAAG FICK!!!!! skrek hon på svenska & jag sprang fram & kramde henne.

- SÅÅÅÅÅÅ roligt men vad sa dina föräldrar om skolan?

- Dom sa att det var okej att jag hoppade av om jag skaffade jobb eller började i skolan i LOndon sa hon glatt. Jag kramade om henne & vi började prata om hur kul vi skulle ha.

- Girls? English please sa Zayn & flinade.

- Right... Elin is moving to London sa jag & alla lyste upp av glädje. Niall sprang fram & kramde om Elin.


23 juni 2012 ( 2 veckor senare ), Elin's perspektiv:


Jag hade hämtat alla mina saker & mina möbler hade kommmit. Jag hade ett eget rum efter som det fanns ett rum över. Det rummet hade också walk in closet men inte alls lika stor som Matilda's. Fast jag behövde nog inte lika stor som Matildas. Jag hade inte lika mycket kläder & var inte lika galen i att shoppa som hon. Jag hade bott här i ungefär en vecka nu & ungefär 6 av dom dagana var både Matilda & killarna i studion & tränade. Vi hade hört att Hampus åkt in i fängelse & inget skulle hända oss. Matilda hade förresten även fått ett jobb i en film. I morgon skulle även jag & prata med Matilda's manager eftersom hon avr tvungen att berätta om hur ''talangfull'' jag var. Jag var glad men ändå lite irriterad att hon avr tvungen att skryta & inte kunde hålla tyst. Jag satt i soffan & zappade mellan kanalerna. Det fanns inget roligt & eftersom Matilda & killarna jobbade så tog jag min handväska & gick ut på stan. När jag gått runt ett tag & inte hittat något roligt så bestämde jag att jag skulle gå mot starbucks & då såg jag Frida.

- Frida! ropade jag & hon vände sig om & vinkade. Hon kom mot mig & log.

- Hej Elin sa hon & log.

- Hej, vad har du varit? Ingen har sätt dig på länge & Zayn verkar dyster.

- Jag har varit utomlands & min familj håller just nu på med mycket så vi kommer nog inte ses på länge, Zayn.. Jag var tvungen att göra slut med Zayn pågrund av allt detta med familj suckade hon.

- Åh jaha, det var ju synd sa jag & kramade om henne.

- Äsh, det ee lungt. Jag & Zayn kanske hittar tillbaka till varandra. Men whatever sa hon & log.

- Förresten avd gör du här? la hon till.

- Jag har flyttat in hos Matilda sa jag lyckligt.

- Jaha vad roligt, men måste gå vidare nu sa hon & kramade om mig. Hon gick i väg & jag gick in på starbucks. Jag tog en kaffe & sen när jag avr klar gick jag mot studion. Dom skulle snrta sluta eftersom klokan var mycket. När jag kom utanför kom dom precis ut & alla fans som stod där skrek.

- Hiiii sa Niall & sprang ut till mig. Vi hade nyligen berättat om vårt förhållande & alla tog det faktiskt väldigt bra. Louis & Matilda hade inte riktigt berättat men jag tror att alla redan visste.Jag menar dom kysser ju varanda bland folk & tidningar har fångat dom på bild & så. Niall kom i alla fall fram till mig & gav mig en kyss. Alla fans sa ''aww'' & jag kände hur röd jag blev om kinderna. Påvägen hem så berättade jag om att jag träffat Frida & Zayn erkännde att dom gjort slut. Vi alla var ledsna för hans skull men han tittade bara ner i marken & ryckte på axlarna.


______________________________________________________________________________________________________________________________

Såå kap. 24 :)

 
 
Ingen bild

Hanna

9 maj 2012 22:06

Älskar denna bloggen! Jag älskar att det typ alltid händer något nytt! Du får defentift inte sluta och Niall ocj Elin är så söta i hop tycker jag. Även om man inte sätt dom så mycket. Jag älskar även Matilda och Louis. Kan erkänna att jag saknar Frida men tycker att din blogg är bar utan henne ändå. Kram och fortsätt uppdatera hihi :)<3

StorysOfOneDirection

10 maj 2012 07:19

Tack så mycket, Jo men det blir inte så mycket med Frida nu men Elin & Niall kommer hålla i hop. Det samma gäller Matilda & Louis. Självklart fortsätter jag uppdatera :)

 
frida :P

frida :P

13 maj 2012 20:56

haha om jag ska vara helt ärlig tycker jag att din blogg har blivit konstigare..
1. va var det igentligen hampus åkte in för?
2. varför har du tagit bort mig, bara för att vi bråka i verkligheten? eller att jag valde louise i min berättelse? konsigt att du har med elin och inte mig för du är ju mer med mig än med elin i verkligheten xd
och hanna.. tack antar jag , att du saknar mig xd

http://onedirectionstorys.bloggplatsen.se

StorysOfOneDirection

13 maj 2012 22:19

asså frida, hampus åkte in för att han hotat henne att döda Louis om inte hon blev i hop med honom, han har slått henne & typ sån skit. Nej jag tog inte bort dig för det men om du väntar så kanske du kommer tillbaka? Ja jag umgås mer med dig i riktigt livet men elin kan aldrig va & från början så var det ju bara elin som skulle vara med?

 
frida :P

frida :P

14 maj 2012 17:53

och för konsigt för precis när jag hade tagit bort dig i min blogg så tog du bort mig ;)

http://onedirectionstorys.bloggplatsen.se

StorysOfOneDirection

14 maj 2012 19:16

omen, det var ju inte bara för det? haha jag gör ju inte saker i min blogg för att du gör det i din ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av StorysOfOneDirection - 11 juni 2012 17:34

Jag har bytt till blog.se Jag kommer inte fortsätta på denna jg håller på med utan har börjat med en ny på blogg.se, den är kommer bli skit bra och det vet jag och ni som läser hopps ni följer med till blogg.se   http://storysofonedirection.blogg...

Av StorysOfOneDirection - 5 juni 2012 15:41

Tidigare: - Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig. - ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när ...

Av StorysOfOneDirection - 4 juni 2012 21:30

det saknas 2 kommentarer på förra kapitlet? varför så dålig på att kommentera? det tar inte många sekunder att ge ut en kommentar om kapitlet & ju snabbare desstu fortare får ni kapitlet så sätt fart att kommentera! :) ...

Av StorysOfOneDirection - 28 maj 2012 21:24

Rose perspektiv:   Varför måste allt vara så komplicerat? Jag kan ju knappast börjat gilla Harry? Jag gillar verkligen verkligen Naill men det kommer ju knappast hända något mellan oss? Dessutom fattar jag inte att jag precis skrikt att jag hatad...

Av StorysOfOneDirection - 27 maj 2012 22:57

                  Rose's perspektiv:   Nej, Nej, NEJ! Han får för fan inte bo hos oss. Hur ska jag orka? Helvete... Jag låg på min säng & stirrade upp i tacket. Jag kände tårarna bränna i ögonen & sedan hur dom rann ner för mina kinder. Varf...

Presentation


Hej, detta är Novellen om One Direction :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards