storysofonedirection

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Moments del 3

Av StorysOfOneDirection - 17 maj 2012 15:37

                  

Rose's perspektiv:


Dom här killarna var sjuka. Dom fick mig att skratta & le & inte tänka på alla problem. Det kändes anorlunda när jag är med dom. Det känns naturligt, inte som när jag är med alla andra. Vi satt & åt pizzorna som vi hade beställt & alla hade verkligen jätteroligt. Det var sjukt hur mycket jag skrattat på typ en timma. Dessutom så blev jag lycklig när jag kollade på Niall. Han var så söt. Det blonda håret, dom blå ögonen, Hans irländska dialekt, han var så söt med sin tandställning & jag vet inte han var sjukt gullig. Höll jag på att bli kär? Nej det får jag inte. Kärlek är en dum känsla & jag har lovat mig själv att inte bli kä...

- ROSE! Are you there? skrek Louis plötsligt & jag hoppade till av rädsla.

- Oh sorry... i was just thinking sa jag & alla skrattade åt mig. Jag räckte ut tungan & tog ett till bett av min pizza.

- So what do you wanna do now? sa Liam & log mot alla.

- I want to see a movie sa Harry & alla nickade instämande.

- Are you kiding whit me? It's really nice wheater out side and it's like 6 pm only? sa jag & tittade mot dom. ( Jag hade kommit till London för 4 timmar sen )

- She has right... We can do something else & tonight watch a movie sa Niall & blinkade mot mig.

- Yeah she has sa Zayn & Harry suckade.

- FIIIIINEEEE! sa han & låtsades bli arg. Vi skrattade åt honom & satt ett tag & pratade om vad vi skulle göra. Efter 2 timmar hade vi inte kommit på något så det fick bli film. Vi gick till ett bio rum vi hade & så satte vi oss i soffan. Jag sprang & hämtade chips, godis & läsk först.

- I want to seeee the grudge sa Harry & jag skackade på huvudet.

- NO WAY! skrek jag & alla killarna stirrade på mig.

- YES WAY sa Louis & jag stirrade argt på honom. Han var alltid tvungen att tycka tvärtimot.

- Come on! I don't want  sa jag tjurigt. Det blev till slut att dom fick sin vilja i genom. Jag satt i mellan Niall & Harry & under hela filmen så tryckte jag mig närmare Niall. När filmen var sut så märkte jag att jag satt i hop tryckt mot Niall & jag flyttade mig genast. Jag började rodna men såg att Niall sov. Alla sov faktiskt. Jag smög försiktigt upp på mitt rum & lätt dom sova kvar där. När jag bytt om till pjamas så la jag mig i min säng & somnade.


- HUUUUNNNYYY it's breakfast! Jag vaknade av att pappa skrek på mig & jag suckade. Jag gick segt upp ur sängen & satte upp mitt hår i en slarvig bulle på huvudet. Jag gick ner i en förstor tröja & ett par mjukisbyxor & stannade när jag såg min pappa & one direction sitta vid matbordet.

- Em... hey, what are you guys doing here? sa jag chockat.

- Well we fell a sleep yesterday & no one wake us up sa Zayn trött. Jag skrattade till & pappa stirrade påmig med stora ögon.

- Yeah right sorry i forgot that sa jag & satte mig ner.

- You seem to be in a good mood sa pappa & studerademig nogrant.

- Yeah, isn't it funny? All i needed was to get away from Sweden skrattade jag. Pappa gav mig en nick & gick sedan i väg från matbordet.

- So do you wanna hang whit us today? sa Harry & log.

- Yeah sure, what are we gonna do? sa jag & tog en tugga av min macka jag gjort.

- Hmm... SHOPPING! skrek Zayn & jag ryckte till.

- You like shopping? funny... but shure sa jag & log.        


_____________________________________________________________________________________________________________________________

Kapitel 3, i know lite segt men har inte liksom börjat komma in i den än :) minst 2 kommentarer för nästa kapitel :)

 
 
Klaraaa.

Klaraaa.

18 maj 2012 09:27

Meeer. :33

http://royalblack.bloggplatsen.se

StorysOfOneDirection

18 maj 2012 11:51

del 4 kommer snart komma upp :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av StorysOfOneDirection - 11 juni 2012 17:34

Jag har bytt till blog.se Jag kommer inte fortsätta på denna jg håller på med utan har börjat med en ny på blogg.se, den är kommer bli skit bra och det vet jag och ni som läser hopps ni följer med till blogg.se   http://storysofonedirection.blogg...

Av StorysOfOneDirection - 5 juni 2012 15:41

Tidigare: - Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig. - ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när ...

Av StorysOfOneDirection - 4 juni 2012 21:30

det saknas 2 kommentarer på förra kapitlet? varför så dålig på att kommentera? det tar inte många sekunder att ge ut en kommentar om kapitlet & ju snabbare desstu fortare får ni kapitlet så sätt fart att kommentera! :) ...

Av StorysOfOneDirection - 28 maj 2012 21:24

Rose perspektiv:   Varför måste allt vara så komplicerat? Jag kan ju knappast börjat gilla Harry? Jag gillar verkligen verkligen Naill men det kommer ju knappast hända något mellan oss? Dessutom fattar jag inte att jag precis skrikt att jag hatad...

Av StorysOfOneDirection - 27 maj 2012 22:57

                  Rose's perspektiv:   Nej, Nej, NEJ! Han får för fan inte bo hos oss. Hur ska jag orka? Helvete... Jag låg på min säng & stirrade upp i tacket. Jag kände tårarna bränna i ögonen & sedan hur dom rann ner för mina kinder. Varf...

Presentation


Hej, detta är Novellen om One Direction :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards