storysofonedirection

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Moments del 6

Av StorysOfOneDirection - 22 maj 2012 21:01

Rose's perspektiv:


Jag vaknade upp nästa morgon i soffan med Niall's armar runt mig.(Har nog glömt att berätta att killarna har flyttat in hos oss. Pappa är även deras maneger & därför så ska dom bo här)Christofer i London? Vad skulle han göra? Hångla med mig & sen sticka till första bästa tjej? Nej han skulle inte få komma i närheten av mig! Jag smög försiktigt ut ur hans grep runt mig & tittade på han. Han var väldigt söt när han sov. Jag log & gick in till köket. Jag tog fram en lätt frukost & skyndade mig att äta.När jag var klar sprang jag upp i mitt badrum & tog en dusch. Det kändes shönt att känna vattnet mot min hud & jag slappande av för en stund.


Jag gick ut ur duschen med handuken virrad runt mig. Jag gick in i walk in closeten & tog på mig ett par jeans & ett linne. Håret borstade jag igenom & satte upp i en toffs. Min walk in closet var ganska stor & hade spegel så jag gick aldrig ut ur rummet för att fixa håret. Jag gick mot ett ställ där min kläder hängde som skulle var apå galgar. Jag flyttade dom & tog ut min gitarr. Ingen visste ingenligen inte att jag spelade gitarr & sjöng. Jag har alltid gjort det i smyg när jag behöver tänka. Jag satte mig på en pall & började spela på gråter bara i regnet. Jag sjöng samtidigt som jag spelade & jag kunde hela låten utantill. Litar inte på ngåon & allt är hennes fel...När jag sjöng den menningen slutade jag spela. Det stämde väldigt bra in. Hela låten stämde in på Christofer. Jag hade svårt att lita på folk efter vad han gjorde mot mig. Jag längtade efter min dejt med Niall men ändå? Jag berättade precis för honom om Christofer... gjorde han det för att vara snäll? Skulle han ignorera mig efteråt? Jag var lite tveksam. Jag suckade & började spela på en annan låt. Enda sen one direction kom hem till oss vilket var typ 4 dar sen? Så hade jag i alla fall bröjat lyssna på deras musik & jag måste erkänna att dom var bra. Jag började spela på i wish. Rycktes med i musiken & gick in i sången. Snart existerade inte världen runt mig utan bara musiken & bilderna som fanns i mina tankar. Det var bilder på Niall. När han log, hans ögon, hans skratt spelades om & om i gen, när han sov & i går kväll när jag somnat på hans bröst.

- ROSE! you got a guest skrek pappa & jag vakande upp ur min egen värld. Jag suckade & gick ner till dörren. Jag frös till i hallen när jag såg Christofer. Pappa vissta att vi varit i hop men han visste int eom vad han gjort eller att vi gjort slut.

- Hej babe sa han & kramade om mig. Jag rörde inte en muskel. Pappa hade lämnat oss i fred & han log korkat mot mig.

- Kalla mig inte det sa jag & jag måste erkänna att jag lätt skrämande men Chris skulle inte bry sig.

- Men kom i gen Rose älskling sa han & pressade sina äckliga läppar mot mina. Jag fick en chock & tryckte bort han.

- DIN JÄVLA IDIOT! skrek jag & smällde till honom på käften.

- Jag tänker låtsas som du inte gjorde det där! sa han argt.

- Bara stick jag stirrade mot han & han fick ett hånleende på läpparna.

- Nepp, din pappa har sagt att jag får bo här i en vecka skrattade han.

- Han VAD?!? du måste skoja sa jag & sprang upp på mitt rum.


_____________________________________________________________________________________________________________________

I know, väldigt kort del men har inte orken att skriva. Men lovar bättre del i morgon. Kommentera vad ni tycker :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av StorysOfOneDirection - 11 juni 2012 17:34

Jag har bytt till blog.se Jag kommer inte fortsätta på denna jg håller på med utan har börjat med en ny på blogg.se, den är kommer bli skit bra och det vet jag och ni som läser hopps ni följer med till blogg.se   http://storysofonedirection.blogg...

Av StorysOfOneDirection - 5 juni 2012 15:41

Tidigare: - Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig. - ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när ...

Av StorysOfOneDirection - 4 juni 2012 21:30

det saknas 2 kommentarer på förra kapitlet? varför så dålig på att kommentera? det tar inte många sekunder att ge ut en kommentar om kapitlet & ju snabbare desstu fortare får ni kapitlet så sätt fart att kommentera! :) ...

Av StorysOfOneDirection - 28 maj 2012 21:24

Rose perspektiv:   Varför måste allt vara så komplicerat? Jag kan ju knappast börjat gilla Harry? Jag gillar verkligen verkligen Naill men det kommer ju knappast hända något mellan oss? Dessutom fattar jag inte att jag precis skrikt att jag hatad...

Av StorysOfOneDirection - 27 maj 2012 22:57

                  Rose's perspektiv:   Nej, Nej, NEJ! Han får för fan inte bo hos oss. Hur ska jag orka? Helvete... Jag låg på min säng & stirrade upp i tacket. Jag kände tårarna bränna i ögonen & sedan hur dom rann ner för mina kinder. Varf...

Presentation


Hej, detta är Novellen om One Direction :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards