storysofonedirection

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

That's What Makes You Beautiful Del 25

Av StorysOfOneDirection - 11 maj 2012 11:34

Sön 24 juni, Hampus perspektiv, ( i fängelset ):


Jag vill döda dom alla! Dom fick in mig i fängelset men detta är inte över! Matilda skulle dö, Elin skulle dö, One direction skulle dö! Om det så var det sista jag gjorde. Det är dags att kontakta mina kontakter!



Sön 24 juni, Elin's perspektiv:


Jag sprang allt jag kunde. Jag hade sprungit här förrut men jag kom inte i håg när eller om. Det kändes i alla fall som jag visste vägen. Jag sprang tills jag såg Niall. Jag sprang mot honom med ett leende men han stirrade argt på mig. Plötsligt ändrades han & han blev Hampus. Jag kände paniken stiga & vände mig om. Jag sprang & skrek. Det var en svår stig eftersom det var grenar överallt. Jag blev jagad av en skugga, den var stor & jag skrek allt jag kunde. Varför vaknade jag inte? Det kan inte varit på rikitgt, var var Niall i sånna fall? Skuggan kom i mot mig & jag föll. Jag snubblade på en gren & landade på mage på marken. Skuggan höll i något silvirigt & kom i mot mig. Snälla hjälp mig!


Jag flög up med et ryck & slog i huvudet i något. Jag tittade mig omkring i mitt rum & såg Matilda & Niall titta oroligt på mig.

- What happend? sa jag men min röst var darrig.

- You have been screaming for 10 minutes & i coulden't wake you up so i calld Niall sa Matilda med en orolig röst.

- Oh, It... was just a nightmare sa jag skakigt. Matilda gick ut & lämnade mig med Niall.

- Hunny? Are you alright? sa han & satte sig brevid mig. Mina ögon tårades upp & jag öppnade munnen men fick inte ut en ljud. Jag provade i gen & denna gången gick det bättre.

- yes... or no, Im scared sa jag tyst.

- Why? sa han & smekte min kind med sin hand.

- Because of Hampus, I don't think it's over Niall sa jag tyst.

- Don't worry, he is in jail & im here to protect you sa Niall & hjälpte mig upp ur sängen. När jag ställt mig upp så gav han mig en kyss & vi gick sedan ut. I köket satt Matilda & Louis. Matilda satt i Louis armar & dom kysstes.

- Excause me? It's a kitchen not a love rom sa jag & flinade.

- Ha-Ha sa Matilda ironiskt & satte sig på en stol. Jag tog fram & bredde en smörgås & Niall satte sig vid matbordet.  Jag åt upp den snabbt & kom sedan på att ingen av dom andra killarna är här.

- Where are the other boys? frågade jag nyfiket.

- They are sleeping sa Louis & gäspade.

- Haha what? Why? sa jag & skrattade.

- Hunny it's only 7 am & we we was up late yesterday sa Niall.

- WHAT?!? ONLY 7 AM? Why are you here then?

- Elin... You wake me up & i calld Niall sa Matilda & skakade på huvdet.

- Ohh... I got an idé! sa jag. Jag hade fått världens bästaste idé!

- What sa Louis & tittade nyfiket på mig.

- We put some make up on Zayn, Harry & Liam. Then we post it on twitter & finally we take a bottel of whater and throw it on them sa jag & skrattade.

- HAHA sound amazing sa Niall. Jag & Matilda hämtade sminket sen så bestämde vi att jag & Niall sminkade Zayn. Louis smnkade Harry & Matilda sminkade Liam. Jag & Niall tog på knallrött läpstift, tog lite puder, en svart ögonskugga, kletade på lite mascara & så tog vi eyeliner. Matilda hade tagit ett rosa läpstift på Liam, överdirivet med brunkräm & så hade hon tagit eyeliner. Louis hade tagit på Harry rött läpstift. Förstorat ögonbrynen med en svart kajal, han hade ritat ditt morrhår & näsa & så hade han tagit på en blå glittrig ögonskugga. Vi alla skrattade lite & tog en bild. När vi alla lagt upp på twitter hämtade vi en hink med vatten & hällde över dom. Alla 3 flög upp & stirrade på oss.

- OMG how pretty you are fnissade Matilda.

- What do you... sa Harry & tittade på dom andra. Vi alla började skratta & så kastade Louis en kudde på Liam så att han flög ner på golvet. Kudden träffade nämligen i bakhuvudet. Liam reste sig snabbt & log elakt mot Louis. Han tog kudden & kastade den mot Louis & så hade vi plötsligt kuddkrig. Efter en stund hade vi satt på en film & jag & Matilda hade valt abduction.  Jag orkade inte hålla ögonen öppna speciellt länge utan somnade efter mindre än halv filmen.


Sön 24 juni, Niall's perspektiv:


Jag tittade mot Elin som låg & sov med sitt huvud mot min axel. Hon var så vacker när hon sov. Jag var bara tvungen att le när jag såg henne. Jag var tvungen att gäspa & insåg att jag var ganska trött. Jag reste försiktigt på mig & lyfte upp Elin i min famn. Elin's huvud hamnade mot min bröstkorg & jag kände henne lukt. Det luktade sommat & jag tog ett djupt andetag & bara drog in lukten.

- Where are you going Niall? frågade Zayn mig.

- Im taking her  to her rom sa jag & gick mit hennes rum. När jag kom in i henne rum så la jag förskitigt ner henne i henne's säng. Jag var glad att den var obäddad för det hade avrit jobbigt att försöka ta bort täcket med Elin i min famn. Jag la mig ner på andra sidan om Elin & tittade på henne när hon såg. Hon vred på sig & mumlade mitt namn. Jag tog min arm om henne & blundade. Efter en liten stund somnade jag.


Sön 24 juni, Zayn's perspektiv:


Jag tittade på Niall när han gick i väg med Elin. Dom var så söta i hop & jag var glad att han äntligen hittat en tjej. Matilda & Louis låg båda två & sov. Matilda låg i Louis famn & Louis hade huvdet mot ruggstödet. Jag tittade mot Harry & Liam. Harry sov redan men Liam tittade på filmen.

- Is it good Liam? sa jag hånfullt.

- Very good Zayn sa Liam sarkastiskt & skrattade.

- How about revenge? frågade jag & Liam log.

- Sounds good skrattade han & vi hämtade grädde, kakao & några körsbär i köket. Vi la grädde i deras ansikten & ritade olika mönster. Harry fick grädd mustach & skägg. Louis fick grädd ögonbryn & mustach. När vi kom till Matilda så ritade vi ögonlocken med grädde & skägg. Vi la även lite kakao på dom alla som '' rouge'' & så åt vi upp körsbären själva. Vi tog en bild & la upp på  twitter sen bytte vi film. Denna gången satte vi på saw 3. Vi båda två satt fastklisstrade i filmen & när den var slut så zappade vi mellan kanaler. När klockan var runt 11 am så somnade nog både jag & Liam.


Sön 24 juni, Matilda's perspektiv:


Jag vaknade upp & kände något kletigt på mina ögonlock & jag tog hande för att ta bort det. När jag tagit bort det så såg jag grädde på min hand & kollade mig omkring i rummet. Både Louis & Harry hade grädde i ansiktet & även kakao. Liam & Zayn sov så sött utan någon grädde alls & jag stirrade argsint på dom. Jag suckade & reste mig försiktigt från Louis famn & gick in i badrummet. Jag kollade mig i speglen & jag såg förjävlig ut. Jag hade grädde på hakan & kakao på kinderna. Sen hade jag även lite grädd rester på ögonlocken. Jag tog av mig & gick in i duschen. Det var riktigt shönt att stå under det varma vattnet. När jag duschat färdigt så torkade jag mig & tog på mig ett par mjukisbyxor & en stor & avslappnad t-shirt. Jag gick ut & pussade Louis på pannan så att han vaknade.

- You got something in you face viskade jag samtidigt som jag skrattade lite lätt.


___________________________________________________________________________________________________________________________________

Ganska långt inlägg tkr jag & orkar inte skriva mer :)


 
 
Ingen bild

Jossan

12 maj 2012 00:28

jättebra! du har ingen aning om hur glad jag blev när jag såg att du hade lagt upp kapitlet. älskar den här novellen :)

StorysOfOneDirection

13 maj 2012 22:17

tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av StorysOfOneDirection - 11 juni 2012 17:34

Jag har bytt till blog.se Jag kommer inte fortsätta på denna jg håller på med utan har börjat med en ny på blogg.se, den är kommer bli skit bra och det vet jag och ni som läser hopps ni följer med till blogg.se   http://storysofonedirection.blogg...

Av StorysOfOneDirection - 5 juni 2012 15:41

Tidigare: - Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig. - ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när ...

Av StorysOfOneDirection - 4 juni 2012 21:30

det saknas 2 kommentarer på förra kapitlet? varför så dålig på att kommentera? det tar inte många sekunder att ge ut en kommentar om kapitlet & ju snabbare desstu fortare får ni kapitlet så sätt fart att kommentera! :) ...

Av StorysOfOneDirection - 28 maj 2012 21:24

Rose perspektiv:   Varför måste allt vara så komplicerat? Jag kan ju knappast börjat gilla Harry? Jag gillar verkligen verkligen Naill men det kommer ju knappast hända något mellan oss? Dessutom fattar jag inte att jag precis skrikt att jag hatad...

Av StorysOfOneDirection - 27 maj 2012 22:57

                  Rose's perspektiv:   Nej, Nej, NEJ! Han får för fan inte bo hos oss. Hur ska jag orka? Helvete... Jag låg på min säng & stirrade upp i tacket. Jag kände tårarna bränna i ögonen & sedan hur dom rann ner för mina kinder. Varf...

Presentation


Hej, detta är Novellen om One Direction :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards