storysofonedirection

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

That's What Makes You Beautiful Del 26

Av StorysOfOneDirection - 14 maj 2012 20:09

sön 24 juni, Louis perspektiv


Jag vaknade upp av en puss på pannan & Matilda's underbara röst.

- You got something in your face viskade hon & jag öppnade ögonen.

- What do you mean? sa jga trött.

- Well Liam & Zayn have been a little bit naughty skrattade hon.

- Jag flög upp ur soffan & såg henne stå vid rygstödet & le.  Jag skyndade mig in i badrummet & skrattade åtmig själv när jag såg hur jag såg ut. Jag tvättade mitt ansikte & gick ut till dom andra som sov. Jag drog med mig Matilda in på hennes rum & vi la oss i hennes säng. Vi båda började kyssas väldigt passionerat & det ena ledde till det andra.


Jag vaknade upp & såg att jag log i Matilda säng. Det knackade på dörren & jag skyndade att ta på mig mina byxor & öppnade.

- Hey Louis... It's time to wake up, we all have been sleeping for like a day skrattade Harry.

- WHAT? is it monday? sa jga chockat & Matilda mumlade något tyst.

- Yepp, but hurry down it's breakfast & then we need to go to the studio sa Harry & gick i väg. Jag smög fram till Matilda & kysste henne. Hon vaknade & gav mig ett trött leende.

- Hunny, it's monday skrattade jag.

- what? really? I never been this tired sa hon & gäspade. Jag skrattade & kysste hennes panna & sedan gick hon upp. Hon tog på sig ett par mjukis byxor & en t- shirt medans jag tog på mig min tröja i från i går.  Vi gick ner till dom andra & under frukosten satt vi alla & skrattade. Jag tittade mycket på Matilda & Niall tittade bara på Elin.


1 år senare, Matilda's perpektiv:


Okej, nu har det gått mer en ett år sedan jag & Louis träffades. Det hade varit ett galet år & jag ahde tillbringat det med dom jag älskar. Nu förtiden var jag en känd skådespelare & jobbade tillsammans med Frida som förövrigt blivit tillsammans medd Zayn i gen & hon har flyttat in till Zayn. Jag har flyttat in hos Louis & vi båda är lycklig i hop.  Elin har blivit en känd sångare & bor hos Niall såklart. Vi alla 8 brukar umgås & har jätte roligt i hop. Varken jag, Frida eller Elin har fått så jättemycket hat mail ffrån fansen bara för att vi är i hop med killarna. Fast vi alla 3 är ju ganska kända nu.

- HEEEELLLO??? do you hear me? skrek Louis & jag vaknade upp ur mitt dagdrömmande. Vi satt i Louis soffa & väntade på att dom andra skulle komma.

- Huh? yes what did you say hunny? sa jag & skrattade. Louis skrattade & skakade på huvudet.

- I said: the lads & the girls said that we could choose movie & they buy candy on ther way home skrattade Louis.

- Oh, okey i want to se... some funny movie sa jag & log.

- like always skrattade Louis & kysste mig.  Efter ett tag bestämde vi oss för bad teacher. Den är ju ganska rolig, killarna, Frida & Elin kom & vi alla satt i hop tryckta i soffan & kollade på filmen.

- Louis... viskade jag & han fick fram ett ''mm'' &så kollade han på mig.

- We need to buy a bigger sofa viskade jag & han skrattade.

- Well yes my love, I love you Matilda sa han & tittade in i mina ögon.

- I love you to Louis sa jag & gav honom en kyss. Såhär ska det vara föralltid. Bara jag & Louis tillsammans.


_________________________________________________________________________________________________________________________________

Sååååå, det var mitt sista kapitel på denna novellen :) blev inte total nöjd men kommer börja på en ny & jag hoppas att mina läser fortsätter läsa :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av StorysOfOneDirection - 11 juni 2012 17:34

Jag har bytt till blog.se Jag kommer inte fortsätta på denna jg håller på med utan har börjat med en ny på blogg.se, den är kommer bli skit bra och det vet jag och ni som läser hopps ni följer med till blogg.se   http://storysofonedirection.blogg...

Av StorysOfOneDirection - 5 juni 2012 15:41

Tidigare: - Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig. - ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när ...

Av StorysOfOneDirection - 4 juni 2012 21:30

det saknas 2 kommentarer på förra kapitlet? varför så dålig på att kommentera? det tar inte många sekunder att ge ut en kommentar om kapitlet & ju snabbare desstu fortare får ni kapitlet så sätt fart att kommentera! :) ...

Av StorysOfOneDirection - 28 maj 2012 21:24

Rose perspektiv:   Varför måste allt vara så komplicerat? Jag kan ju knappast börjat gilla Harry? Jag gillar verkligen verkligen Naill men det kommer ju knappast hända något mellan oss? Dessutom fattar jag inte att jag precis skrikt att jag hatad...

Av StorysOfOneDirection - 27 maj 2012 22:57

                  Rose's perspektiv:   Nej, Nej, NEJ! Han får för fan inte bo hos oss. Hur ska jag orka? Helvete... Jag låg på min säng & stirrade upp i tacket. Jag kände tårarna bränna i ögonen & sedan hur dom rann ner för mina kinder. Varf...

Presentation


Hej, detta är Novellen om One Direction :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards