storysofonedirection

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Moments del 8

Av StorysOfOneDirection - 28 maj 2012 21:24

Rose perspektiv:


Varför måste allt vara så komplicerat? Jag kan ju knappast börjat gilla Harry? Jag gillar verkligen verkligen Naill men det kommer ju knappast hända något mellan oss? Dessutom fattar jag inte att jag precis skrikt att jag hatade mitt liv inför pappa & one direction. Jag gjorde det men att skrika ut det innför ett kännt popband är ju inte så vanligt...Jag ville åka hem till Sverige... Till mamma & Marie. Mamma har inte alltid hatat mig. Det började några år efter att mamma & pappa började bråka. I början var mamma stark & snäll mot mig även om jag alltid varit pappas flicka. Men några år senare började mamma dricka mer, mormor dog & ja då blev hon en annan person. Men nu ville jag bara känna mammas armar runt mig & jag ville vara liten i gen. Jag saknar den tiden då jag var typ 4 & mamma & pappa var bästisar & vi gjorde allt tillsammans. Nu ska jag snart fylla 17 & jag hatar mitt liv.

- Rose?... Jag hoppade till när jag såg Liam i dörr öppnigen.

- Liam? What do you want? Jag visade ingen reaktion även om jag inte visste vad jag skulle göra eller säga.

- Do you want to talk? frågade han försiktigt & gick in i mitt rum.

- About what Liam? Why are you talking to me? We haven't speakt in 2 months so why now?

- Excause me if i wanted to be nice but you are the one that gave been avoiding us! sa han lite irriterat.

- No, or yes but i have been avoding Naill! Not you other ones! sa jag argt. Liam ryckte till & tittade på mig.

- Why?

- Haven't Niall told you guys? Or why should he told you it wasen't something speciel...

- No he haven't sa han & satte sig på min säng jämte mig. Jag berättade vad som hänt. Att Niall var påväg att kyssa mig men sen kom den där idioten & dom hade kysst. Jag berättade att jag blev förkrossad & efter det så drog jag på mig mitt hårda skal i gen. Jag berättade att jag verkligen gillade Niall men att jag nämnde ingeting om min ''möjliga'' känslor för Harry. För jag gillade väl inte honom eller? Jag var i alla fall noga med att titta på Liam's reaction.

- Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig.

- ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när det avr något allvarligt. Jag gick ner & såg pappa med rödgråtna ögon.

- What happend? frågade jag panikslaget. Killarna kom in i köket där jag & pappa stod.

- Your mom... She is dead!


______________________________________________________________________________________________________________________________

Sååå där nu blir det lite mer spänning. Minst 5 kommentarer om det ska komma upp något mer inlägg :)

 
 
Ingen bild

Felicia

31 maj 2012 16:51

Hej! Älskar bloggen & snälla ta upp ett nytt kapitel snart :)

StorysOfOneDirection

1 juni 2012 15:15

Tackar, jag ska så snart jag fått 5 kommentarer ;)

 
Ingen bild

Natalie

31 maj 2012 18:17

Kom i gen!!! kapitel 9 någon gång!

StorysOfOneDirection

1 juni 2012 15:15

väntar på 5 kommentarer :)

 
Ingen bild

Kimberly

2 juni 2012 19:07

Skiiit bra! kommentera så att jag får läsa ett nytt kapitel!!!

StorysOfOneDirection

3 juni 2012 21:18

haha tackar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av StorysOfOneDirection - 11 juni 2012 17:34

Jag har bytt till blog.se Jag kommer inte fortsätta på denna jg håller på med utan har börjat med en ny på blogg.se, den är kommer bli skit bra och det vet jag och ni som läser hopps ni följer med till blogg.se   http://storysofonedirection.blogg...

Av StorysOfOneDirection - 5 juni 2012 15:41

Tidigare: - Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig. - ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när ...

Av StorysOfOneDirection - 4 juni 2012 21:30

det saknas 2 kommentarer på förra kapitlet? varför så dålig på att kommentera? det tar inte många sekunder att ge ut en kommentar om kapitlet & ju snabbare desstu fortare får ni kapitlet så sätt fart att kommentera! :) ...

Av StorysOfOneDirection - 27 maj 2012 22:57

                  Rose's perspektiv:   Nej, Nej, NEJ! Han får för fan inte bo hos oss. Hur ska jag orka? Helvete... Jag låg på min säng & stirrade upp i tacket. Jag kände tårarna bränna i ögonen & sedan hur dom rann ner för mina kinder. Varf...

Av StorysOfOneDirection - 22 maj 2012 21:01

Rose's perspektiv:   Jag vaknade upp nästa morgon i soffan med Niall's armar runt mig.(Har nog glömt att berätta att killarna har flyttat in hos oss. Pappa är även deras maneger & därför så ska dom bo här)Christofer i London? Vad skulle han göra?...

Presentation


Hej, detta är Novellen om One Direction :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards