storysofonedirection

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Moments del 5

Av StorysOfOneDirection - 21 maj 2012 21:17

       

Rose's perspektiv:


Plötsligt kände jag hur jag långsamt blev medveten om världen runt mig. Min arm sved & gjorde ont. Jag ville inte öppna ögonen men tvingade sakta upp dom. Jag flackade lite med blicken men när jag sedan såg allt såg jag att jag låg i en sjukhus säng. Jag fick långsamt tillbaka minnet & fattade inte riktigt vad jag gjorde här. Jag hade skärt mig men hur kom jag hit? Jag tittade mig omkring i rummet & allt var tyst & stilla.

- Excause me? Im Mr.Hennrich sa en ganska gammal man.

- He..Hey sa jag en anning hest.

- How are yoy feeling Ms. Andersson?

- Good i guess sa jag & rösten var inte lika hes längre.

- Well then i guess you can come home to day & you have some people waiting on you sa han vänligt.

- You can let them in sa jag & han nickade. Han lämnade rummet & jag slöt ögonen. Jag orkade inte med detta & jag ville verkligen inte ligga på sjukhus. Jag var glad att jag skulle få komma hem men det kändes ändå inte riktigt bra.

- Is she ded? frågade en hackig röst. Jag slog upp ögonen & såg killarna runt mig.

- Hey guys sa jag & tvingade fram ett leende. Jag kunde inte låta bli så jag kollade mot Niall som hade rödsprängda ögon. Han såg ledsen & orolig ut. Varför skulle han vara det? Vad spelade det för roll om jag inte vaknat?

- Oh my god, we have been so worried! sa Liam & tittade oroligt på mig.

- Why? jag tittade chockat på dom.

- Because you are our friend & think if you woulden't wake up sa Louis & stirrade på mig.

- Whatever mumlade jag & reste mig från sängen. Jag gick in i badrummet & bytte till mina egna kläder & sedan gick jag ujt till dom andra. Vi gick & skrev ut mig. Vi tog en taxi hem till mig & jag la mig i soffan sirekt. Jag kände mig helt slut.

- The doctor said you needed to rest sa Niall & tittade oroligt på mig.

- I know, where are the other guys? sa jag förvånat.

- They went out so it's only you & me here sa han. Only you & me... Orden ekade i huvudet & jag lyste upp i ett leende. Jag vet att det inte betydde något men ändå.

- Do you know that you are really beutiful? sa Niall plötsligt & jag tittade chockat på honom.

- Thanks, but i am not! sa jag bestämt.

- Yes you are sa han & satte sig i soffan. Jag satte mig upp & så att vi satt öga mot öga nästan. Jag höll andan när jag stirrade in i hans vackra ögon.

- I... I .. No sa jag & lyckades slita mig bort från ögonkontakten.

- Why don't you belive me?

- Because im a freak sa jag svagt & mina ögon tårades upp.

- What?... NO! You are NOT a freak sa han & tittade sorgset på mig. Höll han på att börja gråta?

- Right... sure we say that sa jag ironiskt.

- Why would you think that you are a freak?

- Because Christofer said it sa jag svagt & mina tårar började rinnna ner för mina kinder.

- Stop cry ... please, Who is Christofer? sa han & tittade sorgset på mig.

- My ex... He cheated on me & calld me a freak grät jag fram & lutade mig mot Niall's bröstkorg.

- You are not an idiot & this guy Christofer is an idiot! Rose... Would you like to go out whit me? Jag tittade chockat på honom & mina tårar slutade.

- Yes i would love to sa jag & Niall lyste upp i ett leende. Jag ska på dejt med Niall Horan, Han kanske gillade mig i alla fall? Plötsligt ringde min mobil & det var okänt nummer. Jag ursäktade mig & gick i väg för att svara.

- Hello?

- Heeej Babe! Jag frös till is när jag hörde den rösten. Nej, nej, nej! Vadå babe? Han klargjorde tydligt att han inte ville ha något med mig att göra!

- Ch... Christofer! Jag är då fan inte din babe röt jag ut.

- Men älskling då, take it chill! Hörde att du flyttat förresten. men var inte orolig jag kommer & hälsar på i morgon skrattade han & jag kunde inte andas. Han vad?

- DU VAD?!? NEJ NEJ NEK! skrek jag & Niall tittade underligt på mig. Jag gav ett ursäktande leende & gick ut.

- Ses i morgon babe sa han & la på. Jag gick med tunga steg in i gen. Nej han får inte sabba allt. Nej varför?

- Who was it? sa han vänligt.

- Oh nobody really skrattade jag & satte mig i soffan.

- Oh okey... Be ready tomorrow 7 pm and we will have an wonderful date sa han & gav mig ett av världens finaste leenden.

- OKey, movie? Jag väntade inte på Niall's svar utan satte på The Last Song direkt. Men jag kunde inte fokusera på filmen även om jag låg i Niall's famn. Christofer i London? Helvete!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av StorysOfOneDirection - 11 juni 2012 17:34

Jag har bytt till blog.se Jag kommer inte fortsätta på denna jg håller på med utan har börjat med en ny på blogg.se, den är kommer bli skit bra och det vet jag och ni som läser hopps ni följer med till blogg.se   http://storysofonedirection.blogg...

Av StorysOfOneDirection - 5 juni 2012 15:41

Tidigare: - Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig. - ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när ...

Av StorysOfOneDirection - 4 juni 2012 21:30

det saknas 2 kommentarer på förra kapitlet? varför så dålig på att kommentera? det tar inte många sekunder att ge ut en kommentar om kapitlet & ju snabbare desstu fortare får ni kapitlet så sätt fart att kommentera! :) ...

Av StorysOfOneDirection - 28 maj 2012 21:24

Rose perspektiv:   Varför måste allt vara så komplicerat? Jag kan ju knappast börjat gilla Harry? Jag gillar verkligen verkligen Naill men det kommer ju knappast hända något mellan oss? Dessutom fattar jag inte att jag precis skrikt att jag hatad...

Av StorysOfOneDirection - 27 maj 2012 22:57

                  Rose's perspektiv:   Nej, Nej, NEJ! Han får för fan inte bo hos oss. Hur ska jag orka? Helvete... Jag låg på min säng & stirrade upp i tacket. Jag kände tårarna bränna i ögonen & sedan hur dom rann ner för mina kinder. Varf...

Presentation


Hej, detta är Novellen om One Direction :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards