storysofonedirection

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av StorysOfOneDirection - 5 juni 2012 15:41

Tidigare:

- Rose... Niall really likes you. I don't know why he kisst that girl but i know that he got some... Mer kunde han inte säga innan pappa ropade på mig.

- ROSEMARIE! Han använde mitt hela namn... Vad har hänt? Pappa använde det bara när det var något allvarligt. Jag gick ner & såg pappa med rödgråtna ögon.

- What happend? frågade jag panikslaget. Killarna kom in i köket där jag & pappa stod.

- Your mom... She is dead!

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Rose's perspektiv:


Orden ekade i huvudet. Nej inte kunde det vara sant eller? Min mamma död? Nu? När jag behövde henne som mest? NEJ! Jag kände hur mina ögon vattnades & min knän blev svaga. Jag ville inte gråta inför alla utan jag ville visa mig stark & gå där i från men i stället så lät jag knäna vika sig & jag föll gråtandes ner på golvet. Allt blev suddigt runt om mig. Jag var inte medveten om världen om mig. Allt jag kände var hur verkligeheten försvann i från mig & hur mitt hjärta gick sönder. Mina tårar rann & mitt huvud dunkade. Varför? Hur? När? Var det pågrund av alcholen? Hade mamma tagit självmord? Hade hon krockat? Hade någon dödat henne? Tusentals frågor snurrade i min hjärna men jag kunde inte fokusera på dom när mina tårar rann. Min näsa blev snorig & min mun blev torr. Men jag orkade inte bry mig. Jag kände hur mina ögon sakta stängde sig.


'' Haha din patetiska unge! Tror att du betyder något för någon av oss? Varken din far, jag eller någon annan vill ha dig din fula skitunge!''

'' Nej, du ljuger! Niall...''

'' Lämnade dig för en anna eller hur? Å juste ni var ju aldrig i hop, du betyder inget!'' Orden kom från ingenstans men jag svarade & fick svar i tillbaka. Allt var svart. Någon kom gåendes mot mig... Ett skratt, ett hånskratt.

'' Oh Rose your idiot! You are so ugly & you should die'' skrattade rösten. Niall...

'' Niall please! Why? Why should i die?''

'' You are horrible & ugly like shit!''

'' KILL ME THEN! GO AWAY! I THOUGHT I WAS YOUR FRIEND?!?''

'' NO!'' Ordet ekade. Jag ville dö & aldrig mer komma tillbaka.


Niall's perspektiv:


2 Månder utan att hon pratat eller tittat på mig. 2 månder utan henne & henne's känslor. När vi kom in i köket & jag såg henne's sorg blev jag glad & ledsen. Lycka över att hon visar känslor men sorgen inom mig är större. Henne's mamma är död & hon är ledsen. Jag bärde upp henne på henne's rum. Hon grät så mycket at jag tror inte ens hon märkte det. När jag lagt henne i sängen grät hon i en halvtimme innan hon somnade. Jag satt brevid henne & såg hur hon grät i sägen.

- Niall please! Why? Why should i die? sa hon & hon grät. Jag stirrade på henne. Frågade hon nyss varför hon skulle dö?

- What? No you should'nt die? sa jag lungt.

- KILL ME THEN! GO AWAY! I THOUGHT I WAS YOUR FRIEND?!? Hon skrek & jag såg att hon blunadade. Hon drömde. Jag började gråta. Jag ville inte se henne såhär. Hon sprang i väg den gången ett fan hade kysst mig. Jag kände inte ens person. Hon hade börjat prata & sedan kysst mig. Jag hittade inte henne efter det & sedan tittade hon inte ens på mig. Det hade smärtat & jag ville krama & kyssa henne. Jag gillade verklige verkligen denna tjejen & att se henne såhär smärtade. 

- How is she? Jag hoppade till & såg henne's papap vid dörren.

- I ... I don't know. She is sleeping and talking in her sleep sa jag tyst och torkade bort mina tårar.

- Oh okey... I go down then mumlade han och gick ut. Jag suckade och slöt mina ögon.


- Niall?... Jag ryckte till & såg Rose's rödsprängda ögon stirra på mig.

- How are you? jag granskade henne & hon lutade sig mot mig & grät.

- I can't belive it! jag kände hur min bröstkorg blev blöt med henne's tårar. Jag kramade om henne & strök henne på ryggen.

- Who is she? sa hon efter en stund's tystnad.

-Who?

- Don't play stupid Niall, who is the girl you kisst? hon lät inte lika trött på rösten längre.

- I don't know... I fan i guess? I don't know the girl!

- So you kisst a fan?

- No a fan kisst me!

- aha... i understand.

- Rose ... Skulle jag berätta mina känslor? Vågade jag?

- Yes? frågade hon nyfiket.

- I ... I really like you, more than a friend! Hon var tyst en stund & tittade på mig.

- I like you too Niall, more than a friend sa hon & jag tittade på henne.

- Really?

- Yes! Jag kollade in i henne's underbart vackra ögon & böjde mig sedan framåt. Henne's läppar nuddade mina & tusentals fjärilar bubblade upp i min mage. Det var som våra läppar var gjorde för varandra. Jag kände hur hon log mot mina läppar & kyssen varade länge innan vi långsamt gled i sär varandra.

- Niall my mom... Why? hon grät & jag kramde hårt om henne.

- I be by your side no matter what! sa jag & så pussade jag henne i hår botten.


Liam's perspektiv:


Vad hade Naill gjort? Han satt i alla fall där uppe hos henne nu... Vi andra satt i soffan & tänkte antar jag. Vi var i alla fall tysta. Hon hade bara brytit i hop. Inte så konstigt men jag tror vi alla fick en chock. Jag såg på dom alla att dom var målösa. Hennes mamma hade dött & hon hade gråtit som aldrig förr. Dom andra var inte riktigt lika nära henne som jag var. Hon hade berättat en del grejer & jag var glad att hon litade på mig. Min mobil pep till & jag såg ett sms från Danielle. Jag log när jag såg det & öppnade det.

'' Heey darling, im home from the tour now! Been alot of dancing but maybe we can hang out now? Miss you xx''

Jag log extra stort & svarade snabbt.

'' Miss you really mutch! Yes ofcourse we can hang out!! I just need to check how everyone are... got a new friend & she is not feeling that good... :( xx''

'' Take your time... how about tomorrow?? xx''

'' Sounds good xx'' så fortsatte våran konversation ett tag.


Harry's perspektiv:


Jag var orolig för henne. VIlken chock det måste blivit för henne & jag vill inte att hon gör något korkat. Men även om vi inte känner varandra så bra är hon en väldigt schysst tjej. Jag vet att Niall verkligen gillar henne & jag hoppas allt går bra där uppe...


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nu får nu kapitel 9 även fast det saknas 2 kommentarer. Jag ska fösöka lägga upp mer än ett kapitel i morgon men jag kan säga att det är inte roligt att skriva om ingen kommenterar. Man vill ju bli uppmuntrad att skriva & man får mer skrivlust när folk kommenterar. Om inte ni kommenterar mer så lägger jag ner bloggen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, detta är Novellen om One Direction :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards